ღ 12 April

Nu sitter jag och tittar på tv.. Andreas springer runt & städar, tror jag. Städade nyss köket. De vart jätte fint! Idag har jag varit hos Andreas föräldrar på middag. Efter de gick jag och Andreas hem till mig och hämtade lite kläder och skivor. Fick Jansson´s Frestelse av mamma med skinka i. Skit god! Gillar inte "riktig" Jansson's frestelse. 
Joney va här en stund förut och skulle fixa nått med Andreas dator. 

Det ska bli så skönt att det är lov. Bara ta de lugnt och göra vad man vill. Veckan som kommer ska jag beställa tid för min tatuering! Wiie. Den kommer bli så fin.
Tråkigt nog måste jag plugga till ett prov som ska göras efter lovet. Efter lovet har jag bara en vecka i skolan och sen har jag praktik. Får se om det kanske blir Milko om jag inte ska vara på mammas eller pappas jobb.

Men men, nu ska jag busa med Zeke. Han står vid fönstret och försöker smita ut.               


ღ  PussCiao Malin










 



Min tatuering :)
Men ska inte ha de färgerna som är på bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0