ღ 14 April

Idag har jag varit på stan och Infinity med Linnea och Sara. Först skulle vi gå till banken men då va de så mycket folk där så vi åkte direkt till Infinity. Beställde tid för min tatuering. Jag ska tatuera mig den 14onde maj :) Wiiie. Ska bli kul. Efter vi va på Infinity åkte vi till banken igen. Sen åkte jag och Linnea till Andreas så jag fick träffa honom en snabbis. Sen gick vi till Mc donalds. Drack Milkshake. Oh va god den va. Det märkte Linnea också att jag tyckte. Eller hur Linnea? Haha. När jag kom hem idag möblerade jag om mitt rum. De blev SKITSNYGGT! Har dock endel att göra imorgon. Har massa påsar med skräp och grejer jag har taigt ut från rummet som jag inte behöver som står utanför dörren. Jag har 5 påsar med massa skolpapper och skolböcker som jag måste sortera också. Så det ska bort imorgon. Imorgon ska jag ut och gå, plugga och följa med min bror till hans fotbollsträning. Han ska börja spela i Ulvsby, där Andreas pappa är ledare. Hoppas det går bra för honom. Han har haft lite promlem med sitt knä. Nu ska jag leta upp något gått milkshake recept :) ღ PussCiao Malin






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0