ღ 15 April

Idag har jag varit på fotboll tillsammans med min bror, Andreas och hans kompis Andreas. Min bror och Andreas skulle prov träna i Ulvsby IF. Jag tror att de gick ganska bra för dem även fast de inte har tränat så mycket de senaste åren. Medans de tränade sparkade jag, Andreas och en som heter Håkan boll. På fotbollsplanen var de massa små kulor som hade åkt utanför planen och som låg på asfalten. Jag skulle springa ut på asfalten och hämta bollen och då rammlade jag så klart. Jag rammlade rätt på röven och handleden. De måste ha sett roligt ut. Idag har jag gjort Choklad milkshake. Det är så gooott! Nu ska jag hag kila! ღ Pussciao Malin








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0