18 år

Idag har jag varit i molkom med pappa och jobbat. Jag har varit så extremt trött idag. Somnade i bilen idag och precis när jag somnade råkade jag öppna dörren när pappa körde i 70. Fick jordens panik! Iallafall sen på lunchen var jag hemma och åt. Pappa skulle fortsätta att jobba lite sen kom han hem. Och då hade jag somnat och sen vaknade jag vid 3 så jag behövde inte jobba efter lunchen. Hihih de va gött! Sen har jag varit med mamma på bergvik och köpt en väst och nagelang. Skulle köpa en vågtång. Men den va ju slut överallt. Så mamma ska åka till stan och köpa en imorgon om hon hittar någon.
Snart fyller jag år. Imorgon ska jag vara på pappas jobb tillsammans med en som heter Monika. Vet inte riktigt vad vi ska göra, men det märks. Imorgon slutar jag vid lunch, då ska jag hem och städa lite de sista och sen kommer Andreas, farmor, farfar, mamma, bror och Ida. Då ska vi äta smörgås tårta och tårta  som Julia har gjort till mig. Sen efter det ska jag till Score med Linnea och sen hem till Älsklingen.

Men nu ska jag städa mitt rum :) GRATTIS TILL MIG!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0