ღ 19 April

Igår hade jag och Andreas våran 9 månaders dag :) Men Andreas har varit i skara hela helgen så fick inte träffa honom. Vi "firade" i torsdags istället. Denna helgen har jag bara varit hemma och tagit de lugnt. Igår Grillade jag för första gången iår med mamma, Marcus och Ida. Det finns nog inget godare än grillat! Idag åkte jag till pappa. Ska bo hos honom nu. Men har ännu inte orkat packat upp. Får göra de någon annan dag i veckan, för imorgon hinner jag inte. För då ska jag ut och köra efter skolan och sen ska jag till Andreas. Idag skulle jag gå ut för att prata i telefon med Linnea. När jag skulle gå in hade porten låsts. Den ska låsas kl 21;00 och när jag skulle gå in va klockan ungefär kvar i 9. Jag hade ju såklart inte med mig några nycklar så jag kom inte in. Pappa vägrade att svara när jag ringde. Så min bror fick komma hit och öppna åt mig. Jag va så arg när jag kom in. Hade inte jag haft med mig telefonen hade jag fått gått till mamma i tofflor. Nu är det bara 10 dagar kvar tills jag fyller 18 och 25 dagar kvar tills jag ska tatuera mig. Det va tänkt att jag skulle till score på min födelsedag. Men jag tror att jag ska stanna hemma istället och va med familjen. Imorgon ska jag träffa Julia på lunchen och smaka på choklad mousse eller vad de heter. Hon vann SM i bakning och nu ska hon göra en tårta till min födelsedag :) Nu ska jag fortsätta att titta på filmen som går på tv 4. "Van Veeteren: Svalan, katten, rosen, döden". ღ PussCiao Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0