ღ 27 April

Hej. Igår kom jag hem från Göteborg. Det var en jätte trevlig helg. Vi bodde på hotellet Panorama.
Andreas var jätte duktig när han spelade Goalball! På fredagen när vi kom dit va de bara att packa upp
och göra iordning sig lite sen gick vi till resturangen och åt. Jag åt hamburgare. Sen bjöd Andreas farfar
mig på glass! Vaniljglass med jordgubbar. Det var jättegott! Sen va de dags att sova eftersom vi skulle upp
 tidigt dagen efter. Åt en jätte god hotell frukost. Pannkakor fick det bli och mackor. De var lite drygt för mellan
varje match va de ca 2 timmar. Då gick vi till en marknad som låg precis bredvid. Det var bara skräp där!
Andreas var där på söndagen och köpte några fotbolls tröjor för 20 kr. Det fick bli en britney tröja också.
Vi var i Kviberg där Andreas spelade. Där fanns Hells Angels. På lördagen när vi skulle åka till hotellet var
de avspärrat överallt så vi kunde inte komma ut någonstans. Tillslut kom vi ut. Det var polisen över allt.
Dagen efter fick vi höra att Hells Angels hade haft fest. Så de var väl därför de hade spärrat av.
På Lördags kvällen skulle vi gå till Avenyn och hitta någon bra resturang. Påvägen dit började det att smälla
som fasen, då var det Liseberg det kom massa raketer ifrån. Det va skitfina fyrverkerier. Liseberg hade
premiär på Lördagen. Vi hittade iallafall ingen resturang. Det var för mycket folk på de ställena som vi tänkte gå till.
Det slutade med Mc donalds.
Andreas lag kom 4 i Sm i Goalball. Det var väldigt kul att kolla på, så jag ska följa med Andreas någongång när
han tränar. Det ser så roligt ut.
Idag har jag praktiserat hos pappa. Har varit helt okej. Slutade kl 2 idag. Så när jag kom hem städade jag balkongen.
Den såg förjävlig ut. Tänkte att den skulle vara fin till min födelsedag om man vill sitta ute eller till festen på valborg.
Var så trött förut eftersom jag inte har sovit ut någonting i helgen. Så jag somnade förut, men Linnéa ringde och väckte
mig. Hon var påväg till mig så de va bara att gå upp och gå ut och möta henne.

I fredags köpte jag
  • Skor
  • Byxor
  • Bh & trosor
  • Ett linne
  • Foundation
  • Jeans
    Eftersom jag inte hann att skriva nått i fredags så skriver jag detta nu.

  •  

    På min födelsedag ska jag jobba fram till lunch, sen ska jag städa lite och sen kommer Andreas, mamma, farmor, farfar, Marcus & Ida hit till pappa. Sen på kvällen kommer ska jag till Score kanske med Linnéa.
    Någon utav de här drinkarna nedanför ska jag göra på valborg.


    P2

    • Fruktsoda
    • Sour apple
    • Vaniljvodka
    • Lime



    Barry Azz

    • Bacardi Razz
    • Tranbärs juice
    • Sprite


      Nu är det bara 2 dagar kvar tills jag fyller år. Eller ja, snart kan jag säga att det är imorgon.
    • Men snart kan jag säga att det är imorgon. Jag har längtat så länge efter den dagen!
    • Fler bilder kommer från helgen någongång under veckan. Nu ska jag ringa Andreas sen ska jag sova.
    • Jag älskar dig Andreas. God natt. ღ PussCiao Malin

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0