Misslyckad milkshake

Idag har det inte hänt mycket. Jag har glidit runt med pappa. Vi var och pumpade däcken på min cykel. Annars har det inte hänt mycket. Andreas har varit på jobbet och i kil hos Janne. Andreas pappa bygger en pool till Janne. Förut ikväll när Andreas kom hem gjorde vi milkshake. På bilden nedanför ser ni hur det gick. Andreas blev ganska ledsen eftersom det var typ de finaste glaset han hade. Men han har 5 st kvar iallafall. Jag fick snabbt dammsuga runt om mattan för det låg splitter överallt. Rulla ihop mattan och hämta moppen. Jag passade på att göra om lite i köket. Det blev skitsnyggt, så förhoppningsvis kanske vi sitter i köket och äter i fortsättningen.
Kom nyss in, efter att ha slängt glas & pappersförpackningar osv. Det var fullt av det i köket.
Jag ska hämta glass nu. God natt






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0