Ikea & Bergvik

Idag har jag varit på Ikea & Bergvik med pappa. Vi kollade på en bokhylla som vi ska köpa till mig när vi flyttar till Klara. Sen gick vi till Max. Det var första gången jag åt där. Eller ja, jag har ätit på Max när jag var liten. Men minns inte hur maten var där. Men det va jätte gott! Efter maten gick vi och köpte en kalender och ett anteckningsblock som jag ska ha i skolan. Imorgon är det en vecka kvar av mitt sista sommarlov. Det suger. Jag vill verkligen inte börja skolan. Jag minns hur kämpit det var de sista veckorna i 2an. Men det känns bra att det är sista året. Skulle nog inte orka ett år till. Nu är jag hos Andreas och jag ska göra mig något gott nu..

Bokade Sandra idag. 23 oktober ska vi till Bluemoon på Arvingarna!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0