Arvika Festivalen

Det blir Arvika festivalen för mig iår igen. Jag ska vara där med Andreas, Toris, Sara, Therese, Emma & hennes kille. Och kanske några fler.  Det kommer bli grymt kul! Längtar som bara den.. Nu har jag jobbat 3 dagar på KBAB. Och imorgon är det sista dagen för denna veckan.. Imorgon ska jag prata med min handledare Johnny om jag kan få jobba över 6 dagar, alltså två timmar så jag jobbar ihop torsdagen och fredagen som jag är borta på när jag är på Arvika festivalen.
Det har varit en jobbig vecka för jag har inte sovit så mycket på nätterna och när jag måste gå upp så tidigit på morgonen så är jag helt slut när jag kommer hem..
nästnästa onsdag ska jag köpa ett par rosa gummistövlar om det blir dåligt väder när jag ska till arvika!
På fredag är det midsommar. Men jag vet inte vad jag ska göra än.. Som det ser ut nu blir det ganska lugnt. Aningen ska jag till mamma och vara med henne, marcus & ida och hennes familj. Eller pappa & hans tjej å deras kompisar osv. Eller så blir det party här eller någonannanstans. Det märks helt enkelt!
Imorgon har jag och Andreas varit tillsammans i 11 månader. Och det är 4 år sedan min kompis Eric dog i en bilolycka.. Får se men jag ska nog till kyrkogården imorgon..
Nu ska jag titta på tv och slappa! Bye.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0