nejnejnej

Vad är det som händer? Min granne var ute och körde med motor cykeln, och då stannade bilen som var framför så han körde in i bilen. Motor cykeln gick isönder lite. Sen var hans mamma med i en trafik olycka samma dag. Och idag fick jag reda på att min mormors granne, som jag va hos några gånger när jag var liten dog idag i en bil olycka och hans son ligger på sjukhuset med allvarliga skador.. De va tänkt att jag skulle gå ut idag och ha det lite roligt.. Men jag blev bara depp och ville hem. Så nu sitter jag här, ska väl gå å lägga mig snart. Har inget vidare humör ändå, så andreas vill nog att jag sover ändå..



En äldre kvinna fick frakturer på armar och ben i trafikolyckan.



Sex skadade efter dubbelkrock

SKIVED: Kollisioner på vägen mellan Skåre och Skived

Sammanlagt sex personer skadades i en dubbel trafikolycka söder om Skived på fredagseftermiddagen.
Två bilar frontalkrockade och två ytterligare bilar krockade i samband med detta.


Det var vid 17-tiden som olyckan var framme på länsväg 720 vid Botorpsheden.

- Två bilar kolliderar mot varandra. Ett vittne stannar och dennes bil blir då påkörd av en fjärde bil, säger Mats Persson, vakthavande befäl vid Värmlandspolisen till nwt.se.

Tre till Centralsjukhuset

Totalt skadas sex personer i de två krockarna. Den ende som klarar sig oskadd är vittnet som var ur sin bil när dennes bil blir påkörd.

Tre personer förs till Centralsjukhuset för vård. En av dessa, en äldre kvinna, har enligt räddningsledaren på plats, ådragit sig frakturer i armar och ben.

Totalstopp i trafiken

Tre ytterligare personer fördes med lindriga skador till vårdcentralen Gripen i Karlstad.

Fem ambulanser skickades till olycksplatsen och det var under en längre tid totalstopp för trafiken.





En död i trafikolycka i Sjötorp

SJÖTORP

Strax före klockan tolv på lördagsmiddagen kolliderade en lätt lastbil och en personbil på riksväg 26 i Sjötorp, Mariestad. Föraren i personbilen avled.

Föraren, en 54-årig man, avled av sina skador. I personbilen fanns ytterligare en person, mannens son, som skadades svårt. Båda hemmahörande i Värmland.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0