Student 2oo9

Åååååh vad avundsjuk jag är på alla studenter. När jag kom till Andreas förut satt jag i fönstret och tittade på alla studenter. Jag såg både Sandra & Julia på sina flak.. Jag vill också åka flak när jag tar studenten men jag har ju den knasigaste klassen man han ha så jag får nog inte åka nått flak. Det blir nog bil ;D Sandra ska ta på sig sin mössa och låtsas att hon tar studenten.
Hos Sandra va de super god mat. Fick mitt favorit kött som jag har längtat efter att få äta sen vi firade Marcus&Jennys student. Sen åt jag en underbar tårta. Jag åt nästan upp halva tårtan. Och jag brukar inte tycka om såna godsaker.
Nu ska jag lägga mig i soffan och vila efter all mat och deppa. Blir bara så deprimerad när jag ser alla studenter, och jag antar att jag kommer få höra dem ikväll eftersom det hörs bra utifrån & in till Andreas.
 
Student&Bal >>









































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0