6 Maj

Jag är trött trött trött trött. Idag när jag praktiserade var jag i labbet. Det var skit roligt där! Jag fick ta prover på mjölk, fil och grädde och skriva på massa papper & grejer. Får se om jag ska vara där imorgon också. Hoppas iallafall!
Idag efter praktiken träffade jag Linnea och Belinda. Sen åkte jag till skolan för jag hade teorilektin. Lärde mig faktiskt väldigt mycket idag. De andra lektionerna som har varit det inte varit så jätte mycket nytt för mig. Men det var de idag. Efter lektionen åkte jag hem och sen träffade jag Linnea. Sen gick jag hem och städade här hos Andreas. Det såg förjävligt ut här. Kattsand överallt och dammit & usch. Men de blev fint tillslut.
På fredag ska jag kanske ut med mamma. Då ska vi på "after work" och Arvingarna.
Jag har ingen ork kvar för att skriva just nu..

Jag älskar dig Andreas. Du är det bästa jag har <3

Imorgon är det 1 vecka kvar till min tatuering. Fan va skönt!




Mitt nästa månad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0