ღ 4 Maj

Det har varit en händelserik helg. Festade onsdag, torsdag, fredag & lördag. Något som tog på kroppen kan jag säga. I Onsdags när jag fyllde år fick jag;

  • Mamma; Pengar, nagelack & en väst
  • Pappa; Pengar, blommor & stay up.
  • Marcus&Ida; Pengar och en hink med cider
  • Farmor & farfar: Tillgång till mina sparpengar
  • Annika & Anders; Pengar
  • Andreas; En cykel
  • Linnea; Korsett
  • Sandra & co; Parfym & Pengar
  • Jenny; Ljuslykta
  • Mormor; Pengar & smink
  • Marie & co; Pengar
  • Roger & Joney; Reflexer till cykel
  • Toris; Penismugg, tatuering & penna.

I onsdags var jag med Linnea på score. Gjorde av med kanske lite för mycket pengar på krogen. Men jag hade iallafall jätte kul. I Torsdags så hade jag fest hemma för att fira mig. Det var Jag, Andreas, Joney, Roger, Toris, Linnea, Belinda, Malin, Sara, bror & Ida. Linnea och Belinda kom till mig runt 4. Då gjorde vi tacos. Senare på kvällen åkte vi till score.
På Fredagen var jag och Linnea ute. Då var vi på Arena och score. Haha fick med Linnea upp på dans golvet. Som hon har sagt innan att hon aldrig ska göra. Och på lördagen var jag, Andreas, Joney & Sara hos Toris och grillade. Senare kvällen åkte vi till score.
Igår kom släkten på mammas sida. Var så trött och sliten från helgen.
Idag har jag praktiserat på milko. Ska vara där hela veckan.. Trivdes där väldigt bra. Men nu är jag så trött så jag orkar inte skriva mer detaljerat eller något mer. Ballar av stål sen bliiiir!
Mer bilder kommer någon annan dag.






























PussCiaaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0